Обмін або повернення замовлень
Придбаний на CLEEO.COM.UA товар Ви завжди можете повернути протягом 14 календарних днів з моменту отримання посилки, ПРИ УМОВІ: що він не був у вжитку, а його зовнішній вигляд, оригінальна упаковка, бірки та етикетки збережені у первозданному вигляді.
Щоб повернути товар, будь ласка, запакуйте товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
ВАЖЛИВО! Оригінальна упаковка має бути без пошкоджень: без скотчу, написів, наклейок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд, частиною якого є і упаковка.
Вимоги до речей, що повертаються:
-
річ не була вживана (включаючи її використання для фото/відеозйомки) та зберегла свій товарний вигляд
-
одяг не прався
-
на одязі відсутні будь-які плями/тональний крем/ шерсть тварин/аромат парфуму та інше
-
присутня етикетка, наліпка, ярлик тощо. Усі етикетки, наліпки, ярлики мають бути невідокремлені (не відірвані чи не відрізані) від товару
-
річ була повернута в оригінальному пакуванні
-
при поверненні акційного товару з подарунками, скласти весь набір, що був отриманий
При недотриманні вищевказаних пунктів річ поверненню/обміну НЕ підлягає. Такий одяг буде відправлений назад за рахунок Покупця.
Заповніть заяву про повернення товару, що додається до замовлення:
1. У таблиці поруч із назвою товару у графі «Кількість» вкажіть кількість товару та код причини повернення;
2. Заповніть таблицю з Вашими персональними даними та реквізитами для повернення Вам коштів (номер карти банку та ФІО);
3. Поставте дату та особистий підпис.
4. Зверніться до будь-якого відділення Нової пошти або Укрпошти.
Якщо Ви не зберегли заяву на повернення товару, можете скачати її тут, роздрукувати, та заповнити:
Адреса та реквізити для повернення товару:
Одержувач :
Boutique CLEEO
ФОП Толста Наталя Володимирівна
+38 (067) 7146362
Адреса одержувача:
Нова Пошта
Відділення №44 (до 30 кг на одне місце)
Миколаїв, Україна
або
Укрпошта
Відділення №17
Миколаїв, Україна
Після отримання товару та підтвердження Продавцем, що вимоги до поверненого товару дотримані, ми здійснюємо повернення коштів.
Кошти за повернутий товар клієнт отримує протягом 3-х днів, після того як ми отримуємо та перевіряємо посилку.
З усіх питань повернення товарів та грошових коштів, ми завжди готові відповісти Вам у Telegram або Viber
+380500470057
+380664004471
+380677146362
(щодня з 10:00 до 19:00).
ВАЖЛИВО! Всі витрати на доставку товару та коштів назад оплачує замовник.
Більш детальну інформацію про умови доставки перевізників ви можете дізнатись на офіційних сайтах Нова Пошта та Укрпошта.
Для того, щоб здійснити легке повернення — Вам необхідно попередити нашого менеджера про це та оформити заявку повернення в додатку Нової Пошти.
Послуга «Легке повернення» доступна тільки для замовлень отриманих Вами Новою поштою.
Щоб скористатися Легким поверненням, вам потрібно:
Увійти до розділу «Мої відправлення» та обрати посилку, яку потрібно повернути.
У рядку «Керувати посилкою» обрати послугу «Легке повернення».
Із запропонованого переліку обрати причину повернення товару.
Відправити посилку продавцю за створеною накладною.